پروژه پاورپوینت صنعتی سازی بتن با آب مغناطیسی

    پروژه پاورپوینت صنعتی سازی بتن با آب مغناطیسی :

    پروژه معماری-پروژه پاورپوینت صنعتی سازی بتن با آب مغناطیسی

    پروژه پاورپوینت صنعتی سازی بتن با آب مغناطیسی

    پروژه پاورپوینت صنعتی سازی بتن با آب مغناطیسی

    آنچه در این پروژه خواهید خواند:

    • کاربرد تکنولوژی مغناطیسی در ساختمان

    سخت سازی و فواید سیمان

    • آب مغناطیسی
    • عملیات سوختی

    بتن (به فرانسوی: Béton)، از ریشه لاتین (به لاتین: Bitume) در مفهوم وسیع به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد گفته می‌شود. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان‌ها، سرباره کوره‌ها، مواد مضاف، گوگرد، مواد افزودنی، پلیمرها، الیاف و غیره تهیه شود. همجنین در نحوه ساخت آن ممکن است حرارت، بخار آب، اتوکلاو، خلا، فشارهای هیدرولیکی و متراکم کننده‌های مختلف استفاده شود.[۱] با توجه به گسترش و پیشرفت علم و پیدایش تکنولوژی‌های فراوان در قرن اخیر، شناخت بتن و خواص آن نیز توسعه قابل ملاحظه‌ای داشته است، به نحوی که امروزه شاهد کاربرد انواع مختلف بتن با مصالح مختلف هستیم که هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست. در حال حاضر انواع مختلفی از سیمانها که شامل پوزولانها، سولفورها، پلیمرها، الیافهای مختلف و افزودنیهای متفاوتی هستند، تولید می‌شوند.

    بتن از پر کاربردترین مصالح ساختمانی است. ویژگی اصلی بتن ارزان بودن و در دسترس بودن مواد اولیه آن است. همچنین می‌توان خاطر نشان کرد که تولید انواع بتن با استفاده از حرارت، بخار، اتوکلاوم، تخلیه هوا، فشار هیدرولیکی ویبره و قالب انجام می‌گیرد. بتن به طور کلی محصولی است که از اختلاط آب با سیمان آبی و سنگدانه‌های مختلف در اثر واکنش آب با سیمان در شرایط محیطی خاصی به حاصل می‌شود و دارای ویژگیهای خاص است.

    رسم فنی, پروژه پاورپوینت معماری, بتن, عناصر معماری ,مصالح مغناطیس, آب مغناطیسی, فواید سیمان, پاورپوینت معماری, عنصرجزئیات, پروژه پاورپوینت معماری

     

    این پروژه(صنعتی سازی بتن با آب مغناطیسی)علاوه بر تحقیق مورد نظرتان, برای درس شناخت مواد- عناصرجزئیات موثر است.

     

    این پروژه شامل ۲۲ اسلاید و حجم ۹٫۲۸ مگابایت می باشد.

     

    موفق باشید